Registration required

Nu har jag äntligen registrerat mig på kurserna som vi ska läsa nu till hösten 2013. Det känns lite konstigt men också himla roligt såklart. Förhoppningsvis så kan man under dagen komma åt den där förbaskade studiehandledningen som jag har suktat efter. Där står nämligen alla seminarium, examinationer och inlämningsuppgifter vi ska ha och när dessa ska äga rum. Så det vore ju onekligen skönt om man kunde få ta sig en titt innan det bär av till Härnösand igen. Så jag håller tummar och tår för att det ska dyka upp under dagen helt enkelt.
 
Annars då? Jag liger i sängen och lyssnar på regnet som droppar utanför. Hoppas verkligen att vädret blir bättre då jag, M och katterna tillsammans med mina föräldrar drar till stugan över helgen. Då skulle man som väldigt gärna vilja att finvärje' visar sig från sin bästa sida. Please?
Nu är det nog hög tid att masa sig upp ur sängen och värmen. Sen blir det en välbehövlig dusch och en kopp te!
 
 
 
 
 


Kommentarer
thea

Skitväder, hoppas att det blir bättre till helgen som sagt!

Sv: Jag vill också kunna se studiehandledningen, blev nervös när eran kurs verkade vara a pain in the ass :p

2013-08-29 @ 17:51:46
URL: http://tthea.blogg.se
Tilla

Sv: Ja verkligen. ^^ men efter en lång vila verkar han faktiskt redan bättre. vi hoppas att de går över helt snart! :) Ja verkligen, så kul att se resultatet i bland! :D spännande! :) kram

2013-08-29 @ 18:54:35
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Sarah Persson

Ja, men exakt! :) haha, hur mås det?

2013-08-29 @ 20:46:09
URL: http://justmesarah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0