The end

Så var min tjugofjärde födelsedag till ända. Det har varit en himla bra dag med en del gratulationer både här på bloggen och även på andra håll, vilket jag tackar och bockar för!
Vi ligger just nu i soffan och kikar på lite fotboll då vi nästan nyss är hemkomna från mina föräldrar. Det blev ett litet kalas med några från min egen släkt och även från M's släkt. Våra familjer har faktiskt inte sett så mycket av varandra so far under vårt förhållande. Dock har det blivit mer och mer nu på sistone vilket jag tycker är riktigt roligt!
 
Resten av kvällen blir det fotboll och mys med bästa sambon ♥
Ha en trevlig fredagskväll allihop!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
emelie

Grattis i efterskott!:D

2013-08-10 @ 08:51:48
URL: http://bookofems.blogg.se/
anna

härligt att du är nöjd med födelsedagen :)

2013-08-10 @ 10:53:29
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0