A trip down memory lane

Gårdagskvällen spenderades med min bästa vän Thea. Vi satt ute i gräset på en filt, mös på och pratade. Hon berättade bland annat att hon hade börjat läsa igenom sina gamla dagböcker från förr. I och med att jag själv också skrev dagbok när jag var yngre så tog jag idag och gick upp till den fina villan där jag har växt upp och hämtade min egen gamla dagbok. De närmaste timmarna efteråt låg jag ute på gräsmattan och värmen i en bikini och läste om mitt förflutna. Alltså herrejävlar vilka flashbacks! Det blev både skratt, stora och breda leenden och några tårar i ögonen. Hästar, kompisar och killar verkar var det som verkligen dominerade min vardag. Mycket har man varit med om i sina dagar kan man väl sammanfatta det som. Både bra och mindre bra saker. Så himla roligt att se tillbaka i tiden som har flugit förbi. Det var en hel del som jag totalt har glömt bort. Eller förträngt. Något klockrent som jag läste var just detta som jag även tog upp igår, mina sömnproblem. Dessa problem löste jag förr med att lyssna på sagoband när det var dags för sängen. Det är kanske något som jag borde fortsätta med? Dock kanske inte Allla vi barn i Bullerbyn utan något annat...mer spännande.
 
 


Kommentarer
NATALIE

Åh nu önskar jag att jag hade kvar mina gamla dagböcker! haha :D

Svar: Ja sno den idén du ;)

2013-07-28 @ 07:22:59
URL: http://naataali.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0