Helt sagolikt

Nyss hemkommen från Kramfors och oj så trött och varm jag är! Där var det så vitt jag vet runt 28 grader och det känns kan jag säga. Både fysiskt och psykiskt. Känner mig lite yr och dåsig. Dagen i Kramfors har hur som haver varit helt fantastisk! För det första är kvalitetstid med familjen oerhört viktig för mig. I och med att jag inte bor hemma längre gör att tiden man har tillsammans blir så mycket mer värd. Jag uppskattar den helt klart på ett annat sätt än när jag bodde hemma.
Till tonerna av Elvis gick det ganska snabbt att åka dit då det inte alls var mycket trafik trots semestertiderna som råder. Väl framme så blev det ett besök på stallbacken för lite gos och prat. Vi klämde också i oss lite lunch.
Loppet då? Jaaa, liksom jag nämnde så var det verkligen en nagelbitare utan dess like. Hon springer så lätt och fint och det syns verkligen att varje steg tar något enormt för henne. Det är hur häftigt som helst att se. Trots bästa sluttiden av alla hästar i loppet så var hon en halv noslängd från att vinna. Det sved lite men vad fan, det är klockrent ändå i denna värme. Vi är grymt stolta över lilla damen!
Lite bilder från min dag ska jag givetvis bjuda på och dessa får också avsluta detta inlägg.
 
On the road again med pappa och lillebror
 
Kaffe på morgonen är en självklarhet
 
Vackra Norrland
 
Vackra Norrland
 
Lite frukost/lunch i värmen
 
Ett stycke travbana
 
Vår duktiga snelhest Tessan Palema med tränare och ägare
 
Att bli duschad är gött!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: svarar på kommentarer o snart blir det film med familjen! :D
kram

2013-07-25 @ 20:23:32
URL: http://thisismycoollife.blogg.se/
thea

Hej, fin blogg, fniss. Kolla gärna in min!

Sv: Så jävla roligt! Såg kommentaren först å tänkte typ: men oooorka! Sen såg jag mailadresssen, höhö.

Sounds like a good day hörru, fin pålle.

2013-07-26 @ 01:45:34
URL: http://tthea.blogg.se
thea

Hej! =)
Vad har du gjort idag? Kram

2013-07-27 @ 00:29:34
URL: http://tthea.blogg.se
thea

Sv: Tror knappt att dom är läskunniga vissa av dom, skriva kan dom ju knappt heller :p

2013-07-27 @ 00:38:20
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0