Mysdag

Dagen idag har spenderats på stan tillsammans med finaste sambon. Eftersom vi vaknade så sent som 12.45 idag så åkte vi ner och käkade lite lunch, kikade på folket som rörde sig runt omkring i Mittpunkten samt drack en chailatte. Jag älskar att M har semester. Nu får jag ha honom hemma hela dagarna och inte bara efter fyra på eftermiddagen då han slutar jobba.
Jag kanske också ska berätta att jag, i juni, avslutade mitt första år av 3,5 på förskollärarutbildningen som jag pluggar på distans. I och med detta är jag oftast hemma under dagarna med böcker och uppgifter och det känns ju onekligen lite ensamt ibland. Därför vill jag ta tillvara på dessa semesterdagar tillsammans med honom och bara mysa.
 
Nu ser och hör jag att regnet öser ner utanför vårt somrumsfönster. Lite småmysigt sådär måste jag nog säga. Planen var dock en kvällspromenad efter middagen men nu får vi får se vad kvällen har att bjuda på istället. Det visar sig helt enkelt.
 
  
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
therese

Så härligt när man går runt o strosar tillsammans!

2013-07-20 @ 23:39:48
URL: http://tinythess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0