Brrr..it's cold out there!

Nyss hemkommen från en fältstudie jag som har varit ute och gjort på förmiddagen. Det gick väldigt bra så nu har jag material att skriva om kan jag säga. Men hellre för mycket än för lite tycker jag.
Ute blåser det isiga vindar samtidigt som solen skiner som aldrig förr. "Någon", eller M, valde att ta mina vantar imorse när han gick iväg till jobbet så jag var tvungen att klara mig utan. Fingrarna lyste härligt röda när jag kom innanför dörren. Men ja, det som inte dödar härdar säger de ju så vi får ju anamma det helt enkelt!
 
Nu ska jag börja med uppsatsen för fältstudien medan jag fortfarande har allting i huvudet. Till detta gör jag mig en tunnbrödmacka och en kopp te. Life is good!
 
 
 
Gårddagen bjöd också på te och även en kladdkaka i sällskap med bästa vän Thea.
 
 


Kommentarer
bysmj - all by me.

men mums!

2013-10-21 @ 16:46:27
URL: http://bysmj.blogg.se
♫♪ sandra

gott!

2013-10-21 @ 19:59:45
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0