Honey, I'm home!

Äntligen hemma från en ganska slitig men också händelserik vecka i Härnösand. Det har varit föreläsningar, rörelsematte, konstiga diskussioner, mycket skratt, axlar ur led, hälsocentralbesök, rejäla sparkar från bebis i Kerstins mage och ikeabesök. Så ja, nu känns det himla skönt att åter befinna mig hemma i lugnet tillsammans med kärleken igen.
 
Igårkväll traskade jag, M, mamma och pappa upp till travet för att kika på snelhesten när hon sprang. Det blev en andraplats, femte för i år. Hmm, när ska damen få stå överst i listan egentligen? Hon förtjänar det så himla mycket vid det här laget. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Efteråt gick jag och M hemåt och kom precis hem så att vi kunde följa Idolutröstningen. Matilda blev kvar vilket ju är superkul! Sedan blev det sängen och det dröjde ine alls länge förren jag sov som en stock. Allt som behövs ibland är lite kill på ryggen.
 
Nu blir det till att följa ÖFK och sen drar vi på affären för att införskaffa lite middag. Hoppas att ni har en trevlig lördag!
 
När orken tryter och övertröttheten är ett faktum
 
 
 
 


Kommentarer
basebollivet.blogg.se

En andraplats är väl inte fy skam? :) Hoppas det blir en vinst förr eller senare..

Det tycker jag med. Varma drycker & mys hemma är det absolut bästa som finns den här tiden på året.

Haha, jag skulle nog inte kalla mig ett "fan" av one direction men jag är absolut inte den som säger att deras musik inte får en att ryckas med lite.. jag menar, det är minst sagt trallvänligt ;)

Det kan jag tänka mig, det är ju roligt med inredning. Finns så mycket man kan dona med :) Min sambo är inte det minsta intresserad, han hade folk som fixade hela hans lägenhet för "publicitet" när han flyttade in...så han lägger gärna över ansvaret på andra.

Nej men precis? Passion är A&O, i alla fall om man vill lyckas. Tror det är svårt att slita häcken av sig om man inte verkligen "vill". Så kul att du tar stegen mot det du vill göra :) Det låter som bra drömmar.
Ska jag vara ärlig vet jag inte vad jag vill just nu, jag har alltid varit ganska kluven mellan att jobba med marknadsföring som jag gjorde när jag bodde i Sverige och min kreativa sida... men dem kan ju gå hand i hand :) Sen vill väl jag precis som du ha familj en vacker dag men jag har hela tiden sagt att det blir EFTER basebollen är slut. Annars skulle jag vara "singel"mamma halva året och mina barn skulle knappt se sin pappa, så det känns inte som en kombo jag önskar...

2013-10-06 @ 03:32:33
URL: http://basebollivet.blogg.se/
bookofems.blogg.se

haft en bra helg? :D

2013-10-06 @ 18:12:49
URL: http://bookofems.blogg.se/
Fröken Grön

Sv: Tackar! :D Kramar!

2013-10-06 @ 23:54:44
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Fröken Grön

Sv: Sjukt enkla och goda kakor! Det klarar nog alla med eller utan skills. ^^ haha Kram!

2013-10-07 @ 16:52:48
URL: http://tillaandersson.blogg.se
BYSMJ

hoppas du haft en bra start på den nya veckan fina du! :)

2013-10-08 @ 01:36:02
URL: http://bysmj.blogg.se
BYSMJ

Visst är de, riktigt snyggt faktiskt! Du får införskaffa dig något randigt till hösten!

Ha en fortsatt fin tisdag sötis! :)

2013-10-08 @ 15:21:10
URL: http://bbysmj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0