Lasting friendship

Utanför fönstret lyser solen och jag sitter inomhus med en rejäl huvudvärk och tycker synd om mig själv. Känner mig seg och slut. Vi kan väl säga som så att så går det när man inte tar det lugnt och att jag bara har mig själv att skylla. Well done. Inte. Gårddagen var trots mitt otroligt kassa omdöme himla rolig och trevlig! Sjukt härligt att dra ihop ett litet gäng och bara hänga. Särskilt på sommaren när man exempelvis inte måste trängas inne, inte vara orolig över att störa grannarna med musiken man spelar och att man kan sitta ute till sent på kvällen utan att frysa. Det är fasen något speciellt och magiskt med denna fantastiska årstid. Det blev mycket prat och skratt tillsammans. Vi konstaterade att även om vi kanske inte ses superofta så känns det ändå inte konstigt eller stelt när vi väl träffas. Man har liksom ändå tusen saker att prata om. Det är äkta.
 

”Good friends must not always be together; It is the feeling of oneness when distant that proves a lasting friendship.” -Susan P. Schultz

 

 

 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Allt bra med dig idag? :D

Kram!

2013-07-24 @ 17:59:19
URL: http://bymaalin.blogg.se
Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv; toppen med mig, vad gör du? :)
kram

2013-07-24 @ 18:16:49
URL: http://thisismycoollife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0