Chillkväll

Efter denna pluggdag så känner jag att det är helt okej att sitta med några godisbitar att smaska på. Dock har jag ändå kommit en bra bit på väg med uppgiften jag håller på med nu, så det känns skönt och värt!
Sitter just nu och zappar runt på tv:n medans jag väntar på att min svärfar ska komma förbi och sätta upp två tavellister i vår hall. Jag passade på att köpa hem dem när jag och bästa roomisarna var på väg hem från Härnösand förra veckan så jag hoppas att det blir bra.
Klockan 21.00 ikväll är det Svenska Hollywoodfruar. Det är minst sagt underhållande och jag bara älskar Maria Montazami. Gunilla däremot...vad gick snett där egentligen? Aggressionsproblem.se
 
Hoppas att ni alla har en bra tisdagkväll!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
BYSMJ

åå vad gott med godis.. de är du värd!!

2013-10-08 @ 20:33:48
URL: http://bbysmj.blogg.se/
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mums:)

2013-10-08 @ 21:30:25
URL: http://patriciac.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0