Den fjortonde oktober

Har idag fått äran att umgås med världens bästa Thea. Har gått alldeles för jävla länge sen vi sågs så det var verkligen roligt att se din vackra nuna igen!
Vi roade oss med en lunch/fika på staden och ja, jag kom hem en bh rikare. Måste apropå det verkligen ta och rensa ur min underkläderslåda med allt vad det innebär, känner jag. Det ligger några riktigt gamla godingar därnere som skulle behöva flytta någon annanstans. Ett alternativ skulle kunna vara soptunnan..
 
I och med mitt lilla pluggbreak idag så kör jag järnet imorgon. Jag siktar högt genom att intala mig att jag ska  hinna skriva klart lite texter till litteraturseminarier samt kika igenom den stora uppgiften som jag snart är helt klar med. En fullspäckad dag med andra ord.
 
 
Tack bästa, finaste och mest fantastiska vän för idag.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej tyvärr inte. Är inget vidare på att fotografera, gör det mest för att det är roligt haha:)
Jag jobbar på byggen med att städa ;)

2013-10-14 @ 23:19:17
URL: http://patriciac.blogg.se
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Då får vi hoppas att produkten kommer ge oss resultat nu:) Jag började första dagen nu, så fram till jul borde ju något börja synas:)
Jo jag har för mig att jag fick en bekräftelse på mejlen, men blir tveksam nu när du frågar haha.

Men vad gullig du är, tack:)
Kramar

2013-10-15 @ 13:48:47
URL: http://patriciac.blogg.se
thea

Men tack själv kära bästa du för en superhärlig dag! Det var verkligen på tiden!! Kul att vi båda kunde ta en dag med paus från plugget för att göra annat :) Var som sagt alldeles för längesen, och det är inte okej!

Sv: Grönt är förjävla skönt tycker jag!

2013-10-15 @ 16:21:02
URL: http://tthea.blogg.se
thea

Sv: Ja men eller hur, en prommis nån dag i veckan må man ju kunna klämma in! :) Och när snön kommer och det är förjävla kallt så får man väl skippa den och typ bara ta en kopp te :p

2013-10-17 @ 17:58:12
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0