Autumn

Välkommen, välkommen mysiga höst. Regndropparna smattrar mot fönsterrutan så nu gott folk, nu kan jag med gott samvete krypa in i stora tröjor, sitta inne med en kopp te eller kaffe och kika ut på höstrusket. Hur mysigt är inte det så säg? Och det är ju faktiskt också precis vad jag gör för tillfället. Jag har myst ner mig i soffan med en filt, min poncho och ett par tjocksockar. En kopp te, några clementiner och ett par böcker är mitt sällskap idag. Känns helt okej. Jag funderar starkt på att tända lite ljus också. Öka på mysfaktorn litegrann. Love it.
 
Apropå ingenting har jag sjukt svårt att greppa att det redan är 23:e September? Om 3 månader kommer liksom tomten och knackar på dörren. Oh my gosh! som jag och min vän Camilla titt som tätt brukade säga förr om åren. Jag tycker att det passar ganska bra in nu. Det är galet vad tiden springer iväg när man har roligt. Eller stressigt. Eller hur man nu har det. Clementinerna ökar ju dessutom på känslan av att det snart är jul. Är det bara jag som börjar tänka juliga tankar när jag känner lukten av clementiner?
 
Hej tomtegubbar...
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sarah Persson

Snart är det jul igen, jaaaa! :D

2013-09-23 @ 20:33:08
URL: http://justmesarah.blogg.se/
thea

Ja tiden går ju nå ruskigt fort egentligen, men på ett sätt så är det skönt, börjar fasen längta till julen jag :p Haha.

Sv: Ja men visst är det rätt piffigt va?
Ja vi hade jättekul i lördags, så det var skoj :)

2013-09-24 @ 01:00:13
URL: http://tthea.blogg.se
BYSMJ

herregud vad fort de går!!! STOPP! :D

2013-10-02 @ 18:32:46
URL: http://bbysmj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0