Blöööh!

Snurr, snurr och åter snurr. Yes, så känns det i mitt huvud för tillfället. Det är fullproppat helt enkelt. Dagen hittills har bjudit på ja, massa läsning i sängen. Jag har inte gått många steg idag kan jag säga. Planen var att jag skulle ta mig till Campus men jag sket i det. Det kändes motigt att gå upp från sängen och det kändes motigt att gå utanför dörren. Regnet ligger som i luften och har gjort hela dagen. Så här sitter jag alltså. Är det inte lite utvisning på att sitta på ett och samma ställe hela dagen?
 
Snart kommer min kära sambo hem från jobbet. Can't wait! Då kan jag få koncentrera mig på något annat ett tag. Ögonlocken börjar nämligen bli tyngre och tyngre. Det kanske är ett tecken på att jag ska lägga ner för idag? Who knows. Ikväll blir det Idol och Hela Sverige bakar för hela slanten. Just Hela Sverige bakar tycker jag är ett sjukt mysigt program och man blir ju helt klart lite sugen på alla godsaker de får till. Vad det gäller Idol så är det lite extra spännande ikväll om ni frågar mig. Detta för att det är Matilda Melins tur att kvala. Hon kommer nämligen härifrån trakten så nu hejar förhoppningsvis hela Östersund på henne!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fröken Grön

Sv: Bilder kommer upp senare i kväll! :) Wiho, äntligen. ^^ kram

2013-09-19 @ 19:41:54
URL: http://tillaandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0