Busy day so far

Ja, liksom rubriken avslöjar så har min dag hittills varit ganska hektisk. Jag började redan vid 07.00 imorse med att göra mig iordning inför ett läkarbesök. Det gick lyckligtvis himla bra och jag är nöjd och glad! Detta följdes av en tur på staden med min kära sambo som har tagit sig två dagar ledigt i veckan. Lite gött sådär. Vi käkade lite frukost/lunch för att sedan åka hemåt.
När vi är på väg hem så får jag ett telefonsamtal från min studiegruppskompis Tove som säger att hela fem uppgifter, varav två 15 poängsuppgifter ska vara inlämnade på måndag nästa vecka. Öh..okej? Jag får panik och ringer till min andra studiegruppskompis Kerstin och vidarebefodrar det som Tove berättat. Hon får panik och gör förmodligen detsamma nu.
 
Väl hemma så sätter jag mig på en gång och börjar grotta ner mig i diverse uppgifter och här sitter jag fortfarande. Och kommer mest troligt att göra det tills ikväll. Hej då den lilla fritid jag hade! Det var roligt att nästan få träffa dig.
Jag hoppas innerligt att det bara har blivit något knas med informationen från de kursansvariga. Det finns inte en chans att alla kommer att hinna klart dessa uppgifter tills nästa vecka.
Största lärdomen från idag är väl att studentlivet verkligen inte är en dans på rosor.
 
Fick för övrigt med mig en fin kruka på fat från Indiska idag. Den får stå i hallen bredvid den jättefina tavla som en gammal klasskompis till mig har målat.
 
 


Kommentarer
basebollivet.blogg.se

Låter som att det har varit full rulle för din del hela dagen lång, hoppas du träffar på fritiden snart igen :)

Haha.. I've seen it all. Amerikanska inrikesflyg.. finns inte ord som räcker till.

2013-09-17 @ 16:17:18
URL: http://basebollivet.blogg.se/
thea

Tavlan blev ju jättebra där, och I like the fat och kruka very mucho!

Sv: Ja du det kan jag tänka mig.. det är ju fasen bara att hoppas att det blivit nåt fel, det känns ju galet annars!

2013-09-17 @ 20:48:43
URL: http://tthea.blogg.se
thea

Sv: Juust ja, det var ju en inte allt för snygg ram på den ja. Mycket bättre sådär, bara enkelt och snyggt!

Du får hålla mig uppdaterad! När skulle dom ha varit inlämnade först då enligt moodle?

2013-09-17 @ 22:27:34
URL: http://tthea.blogg.se
Fröken Grön

Sv: Hihi i bland lite för påhittig. Fick så mycket idéer i går, att jag helt enkelt måste låta energin lägga sig lite sen ge mig på ett nytt försök. ^^D haha kram

2013-09-18 @ 15:27:07
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Queen of Kammebornia

Lycka till med alla uppgifter! Det var verkligen en fin kruka!

2013-09-19 @ 10:05:57
URL: http://queenofkammebornia.se
thea

Sv: Jodu! Jag råkade beställa några här om dagen också som är på väg till mig, oopsie!

Men alltså det är en jäkla skillnad på att lämna in uppgifter löpande över typ 9 veckor och att alla ska in på en vecka!! :s

2013-09-19 @ 10:23:28
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0