Delicious

Just nu i Östersund pågår någon slags matvecka där både lokala och några internationella kök visas upp på Stortorget. Jag och M var nere en sväng idag på förmiddagen och jäklarn's vad mycket folk det var. Det var populärt minsta sagt. Knappt man tog sig fram i massorna av människor. Särskilt svårt blir det ju också när folk väljer att stanna mitt i gatan för att stå och prata. Man går rätt in i personen och så får man en fet bitchblick tillbaka. Tack för det liksom.
 
Några länder som ville visa upp sig därnere var England, Italien, Grekland, Polen, Thailand, Tyskland och Österrike. Säkerligen många andra också. Vi fick med oss lite ölkorv från Tyskland och några fudgebitar från England.
Det är riktigt roligt att det händer något här ibland. Just nu är det bara Storsjöyran, Storsjöcupen och skidskyttepremiären som drar riktigt mycket folk hit, så det är definitivt nyttigt att sätta Östersund på kartan i fler sammanhang.
 
Nu ska jag fortsätta att njuta av den här lördagen och invänta min vän Josephine. Planerna är lite vin och prat på det. Mys!
 
 
 


Kommentarer
Queen of Kammebornia

Åh, vad härligt!

2013-09-21 @ 20:09:27
URL: http://queenofkammebornia.se
Fröken Grön

Sv: Okej, då ska jag nog dra mig dit någon dag och spana in lite fina prylar! ^^ hihi Kramar!

2013-09-21 @ 20:23:43
URL: http://tillaandersson.blogg.se
bookofems.blogg.se

mumms!!!

2013-09-27 @ 17:36:28
URL: http://bookofems.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0