Den tjugonde september

Äntligen helg hörrni! Den riktigt härliga och mysiga fredagskänslan börjar sakta men säkert smyga sig på och jag gillar't givetvis. Efter en vecka med stress och annat har vi nu fått veta att det hade blivit något knas med uppgifter och inlämningsdatum, så nu ska alltså uppgifterna in på samma datum som det står i våra studiehandledningar. Inte en minut tidigare. Snacka om att jag har pustat ut ordentligt efter den bekräftelsen!
 
Kvällen kommer att bjuda på en rejäl dos av Idol. Med Matilda i dagens kval. Tjejen överlevde kvalet igår och är nu med igen ikväll. Riktigt roligt att hon har gått vidare då hon som sagt är härifrån.
En liten rolig grej som jag hakade upp mig på igår är att jag och mina vänner alltid har konstaterat att vi inte låter som ett par sköna norrländska brudar när vi pratar, utan vi pratar något annat. Vad det har kunnat vara har vi dock inte kommit fram till ännu. Men iallafall, igår när jag hörde Matilda så reagerade jag på hennes sätt att prata och inser då att jo, vi låter visst som norrlänningar.Tji fick vi med andra ord.
 
Nu ska jag skicka in två bakpotatisar i ugnen och sen invänta middagen helt enkelt. Ha en fin fredag!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fröken Grön

Ååh dom där gillade jag! :)

Sv: Tack så mycket söta du! :) Kram

2013-09-20 @ 20:30:37
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Sarah Persson

Gud så snygga lyktor! :)

2013-09-20 @ 23:26:30
URL: http://justmesarah.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Jag blir så avis när jag läser om alla Idol-kvällar, jag känner bara "vem är det?" "vad har jag missat?" .. haha. Som en alien på något sätt.

Det är alltid kul. Dock börjar det kännas när man sitter på ett plan cirka 10 gånger per månad, man blir lite mör :) Solresa? Det låter inte helt fel du!! Min sambo vill planera vår semester till "stanna på soffan", han är så less på att sitta på flygplan haha.

2013-09-21 @ 00:28:59
URL: http://basebollivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0