Good feelings

Igår kom jag äntligen hem till sambo och katter och åh så bra det känns! ♥ Även om jag har lyckats dra på mig en stor förkylning på kuppen. Dock måste jag säga att tiden har gått ganska fort då jag som sagt har haft tre sambosar denna gången. Vi har bland annat roat oss med att kika på Idol, käkat ute och umgåtts med resterande gruppen samt tagit en fika tillsammans.
Det gör onekligen också väldigt mycket att ha någon att prata med om dagen sådär på kvällskvisten. Hittills har jag ju som bara haft mig själv. I torsdags bestämdes det även, tillsammans med mannen vi hyr av, att tjejerna i fortsättningen kommer att fortsätta bo där med mig vilket känns väldigt bra.
 
Nu väntar fyra intensiva veckor med fältstudier, litteratur och annat smått och gott. De ämnen som gäller nu är matematik i förskolan samt tal-läs-och skrivutveckling. Jag kan säga som så att det är en himla tur att jag har en sambo som är bra i matte. Annars vette tusan hur det här skulle kunna sluta. Men innan allt drar igång tänker jag unna mig en härlig helg tillsammans med sambon. Vi har ju faktiskt en hel vecka att ta igen. Mys ska det bli!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tilla

Såg smaskens ut! :)

Sv: Ja verkligen super gott! :)

2013-09-08 @ 10:53:00
URL: http://tillaandersson.blogg.se
thea

Göttans att vara hemma igen. Önskar att jag hade min innevecka överstökad jag också, men icke.

2013-09-08 @ 14:23:23
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0