Calendar girl

Förutom plugg har jag under dagarna också roat mig med att uppdatera mig och kika på årets julkalender, Barna Hedenhös uppfinner julen. De senaste årens kalendrar tycker jag har varit den ena besvikelsen efter den andra, (med undantag från Mysteriet på Greveholm som gick förra året). Frågan man kan ställa sig här är om det beror på att de faktiskt har varit dåliga eller om jag börjar bli vuxen? Hursom haver så fick jag en smärre chock när jag upptäckte att jag faktiskt längtar efter att nästa anvsnitt ska läggas ut på svtplay så att jag kan mysa ner mig någonstans och kika. Nu när jag tänker efter så kanske frågan om hurvida jag börjar bli vuxen besvaras? Jag har dock inte gått så långt att jag skuttar upp för att se den på morgonen som jag gjorde när jag var yngre. Där går gränsen. Tacka fan för att tekniken och utvecklingen går framåt så att man helt enkelt kan kika när tid finns.Tack vare en bra julkalender så kan nu en julstämning sakta men säkert byggas upp så att den stora dagen känns än mer mysig och allmänt härlig. Det gillar jag och får mig samtidigt att bli 15 år yngre.
 
 
 
 


Kommentarer
thea

Nemen, skuttar du inte upp på morgonen för att se den? :o Haha.

Men jag håller med dig, det är himla mys med julkalendrar för att räkna ner till härliga julen!

Sv: Ja finally, fasen va bra den var!

Det ska bli spännande att se vad som händer med Bänderna och deras fruar, minus Marlene då :p Jag tror också som dig, Catarina och Mikael har nog störst chans.

2013-12-09 @ 10:35:53
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0