2014-05-19

Hellu!
I mitt liv har det hänt grejer sen sist. Mitt och mina studiekompisars projektarbete går framåt vilket känns väldigt skönt. Jag var lite tveksam i början men det har gått över förväntan. Snart är sommaren här och det börjar kännas i både kropp, knopp och vädermässigt. Kropp och knopp reagerar med att sakta men säkert slappna av, vilket i ärlighetens namn både kan ses som både positivt och negativt. Vädret visar sig från sin bästa sida i form av varma vindar och sol. En liten fågel viskade i mitt öra att det ska bli 27 grader i helgen. Lovely.
 
Det faktum att det inte är mycket kvar av skolan nu innan sommaren gör mig lite stressad. I och med att jag är en person som vill göra klart allt så fort som möjligt så leder det också dumt nog till att jag ofta sitter och skriver nonstop under dagarna. Detta i sin tur leder tragiskt nog till att jag äter och dricker fruktansvärt dåligt vilket min kropp nyligen protesterade mot. Jag svimmade och slog mitt huvud rejält i golvet. Fyra stygn och en övernattning på hjärtenheten blev kontentan av detta. Shame on me. Sjukt onödigt och jag har lärt mig min läxa. Inte skippa mat och dryck under dagarna.
 
Väl hemma från sjukhuset hittade jag en liten hälsning från bästa vän Tove. Tack för att du tänker på mig. Det värmer i hjärtat ♥
 
 


Kommentarer
Fröken Grön

Oj lät inte bra! :/ Får vara noga med kosten! :)
Snäll vän som skickat dig en hälsning! ^^

Sv: Ja absolut, var super mys det med. Även om det inte var planerat. ^^ Kramis!

2014-05-20 @ 13:02:16
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Felicia

små sådana saker kan göra att man känner sig friskare!

puss

2014-05-22 @ 17:58:27
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Fröken Grön

Sv: Ja men visst är det skoj. ^^

2014-05-23 @ 08:41:35
URL: http://tillaandersson.blogg.se
thea

Idag blev det en banan och lite chips till lunch för min del, haha, jag vet hur jäkla hopplöst det är!

Sv: Så jäkla gött med ljudbok och att få somna fort, känner att jag blir typ lite beroende av det och får nästan svårt att somna utan, haha.

2014-06-02 @ 15:28:40
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0