Vårkänslor

Idag när jag var ute och traskade så kom minsann solen fram. Efter några murriga och riktigt grå månader som förvisso är ganska mysiga så får solen gärna visa sig och ge mig lite D-vitamin. Asfalten är framme och det nästan skriker vår. Me likey. Större delen av dagen har spenderats på staden med en gammal vän från förr. Jag var lite nervös innan vi möttes då jag både en och två gånger har varit med om det där när man möter någon som man inte har sett på cirka 1356674 år och det blir så jäkla stelt. Man vet inte riktigt vad man ska prata om för att man har liksom inget gemensamt längre. Så var dock inte läget nu och vi satt och surrade om allt och ingenting i nästa två timmar. Riktigt trevligt och roligt!
I och med detta har ju onekligen plugget fått stått tillbaka idag så nu är det dags att göra något vettigt. Det dåliga samvetet slipper dessutom gnaga i mig. Höhö.
 
 
 
 


Kommentarer
Fröken Grön

Sv: Tack! Ja men visst, man kan ju spinna vidare hur mycket som helst på iden! :)

Ja, London hade vart häftigt. :) Ja, resmål ligger ofta som samtalsämne här hemma. Dom som ligger högst på listan nu är nog Venedig för min del. Men det blir nog antagligen en sväng till Berlin först då min karln älskar stället. Det skulle vara kul att få ta del av det! :) Kramis!

2014-02-26 @ 12:11:36
URL: http://tillaandersson.blogg.se
thea

Tulpaner är ju himla tjusigt och vårigt. Blir typ galen på det här vädret som är upp och ner, vårkänslor ena dagen och sen är det snöstorm dagen efter. Vädergudarna får la ta och bestämma sig!

Sv: Ja jag saknar onekligen OS en hel del! :(

2014-03-01 @ 15:20:51
URL: http://tthea.blogg.se
Felicia

Lite sådant nervöst fint pirr, det är underbart att träffa gamla vänner!

underbart vackra tulpaner också!

SV: ja så trist att min josef inte gick vidare :(

puss

2014-03-05 @ 16:42:57
URL: http://fjaelkis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0