Härlig känsla

Det har ekat tomt här ett längre tag nu. Tiden har inte alls räckt till men nu så kan jag äntligen andas ut litegrann. Jag klarade av den äckliga mattetentan som jag har haft sån sjuk ångest för. Sorgligt men sant så tror jag inte att jag någonsin har haft mer än 10 rätt på ett matteprov i hela mitt liv men nu har jag slagit den siffran. Jag är stolt över mig själv och det lönade sig att lägga ner de timmar som jag gjorde.
 
Igårkväll storstädade vi, klädde vår julgran och slog in de sista julklapparna. Detta till tonerna av ljuv julmusik. Avslutade det hela med en cider i soffan. Julkänslan har med andra ord infunnit sig så nu är det bara att vänta in den stora dagen. Jag längtar. Men än återstår ju några dagar innan julafton. Kvällen kommer att bjuda på en middag hos min vän Marita. Det blir lite firande av tentan och allmänt mys. Can't wait! Nu är det till att hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite och sen en kopp kaffe.
 
 
 


Kommentarer
thea

Känns konstigt att julen är slut nu! :o Nåt man sett fram emot så länge och nu är det bara över!

Sv: Ja men eller hur, en av bönderna hade väl till och med hunnit med att gifta sig va?! Snabba puckar!

2013-12-25 @ 16:05:45
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0