Take a chill pill

Nyss hemkommen från Campus och det känns jäkligt skönt! Efter en effektiv dag tycker jag nog att jag förtjänar en go och skön kväll. Eftersom att M ska iväg och träna så är min plan att först ta en varm dusch och sedan kika på Bonde söker fru. Det börjar dra ihop sig där och nu kanske de kan börja visa lite kärlek? Har ju som varit lite klent med det den här säsongen tycker jag. Jag har mina aningar om vem som väljer vem, men vem vet liksom?
Hursom så ska jag gosa lite med M nu och sen blir det middag!
 
 
 
Bjussar på en riktig mysbild


Kommentarer
thea

Ja men det där va ju lite mysigt, bönderna. Var väl inte nåt som var sådär jättechockande. Sen får man väl se hur det fortsätter framöver :p

Sv: Höhö, jo men det känns fint du. Snart dags att klä julgranen så jag hinner njuta lite av den! :)

Det gör väldans mycket helt klart!

2013-12-04 @ 21:32:14
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0