Tiden flyger förbi

God morgon!
Här är det någon som är uppe i tid vill jag lova. Tidigare än 10-tiden brukar jag för det mesta inte ens har rört på mig i sängen än. Det finns med andra ord hopp för att jag också en dag kan bli en sån hurtbulle som hoppar upp ur sängen på morgonen. Det får väl tiden utvisa antar jag.
För några år sedan så hittade jag och min lillebror några gamla kassettband på oss från när vi var små. Jag lämnade in och fick dom sen överförda på DVD skivor som mamma och pappa sedan fick i julklapp av oss. Alltså, mer skratt än när jag tittade på dom första gången har jag nog aldrig lyckats få ur mig. Herrejävlar, vad rolig (och något pinsamt) det är att se sig själv när man var en liten knatte. Det sköna är att jag skrattar lika gott åt det idag. Minnen ♥
 
 
 
29 april 1992. Jag kan inte fatta att det här är drygt 22 år sen?!


Kommentarer
thea

Fan vad man känner att tiden verkligen har rusat iväg när man ser eller tänker på sig själv som vääldigt väldigt liten! :p

Sv: Eller hur, semla och en pluggdejt tycker jag var ett himla fint sätt att börja veckan på! Mycket mys att vi får ses mer på torsdag också :)

2014-01-14 @ 22:06:32
URL: http://tthea.blogg.se
Fröken Grön

Ååh vad roligt! :D

2014-01-27 @ 22:02:35
URL: http://tillaandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0