Måndag

Jahapp, då var det måndag och OS är slut för den här gången då. Inte coolt. Faktum är att året när nästa vinter OS kommer att äga rum, alltså 2018, är det år som jag fyller... 29! Undra hur mitt liv ser ut då liksom? Förhoppningsvis så kommer jag att vara en utbildad förskollärare med ett fast jobb någonstans i Sverige och givetvis tillsammans med M ♥ Det är allt jag gissar på för tillfället så får framtiden utvisa resten.
 
Well well, nu ska jag fortsätta plugga på. Har en essä att skriva och två intervjuer att boka. Hoppas att folket har en bra dag!
 
 
Ses 2018 igen?
 


Kommentarer
Fröken Grön

Sv: Ja men visst blir man. ^^ Sitter redan och funderar på vad nästa resmål blir. ^^ tihi Kramis!

2014-02-24 @ 12:24:40
URL: http://tillaandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0