Fix&trix

Under dagarna vi har spenderat i Sundsvall så har jag bland annat suttit ute på altanen och läst inredningstidningar. Jag har egentligen aldrig varit speciellt intresserad men eftersom dom ändå låg där så varför inte liksom. Nu såhär i efterhand kan jag stolt meddela att jag har blivit en smula besatt av dessa tidningar och inredning överhuvudtaget. Satan så mycket roligt det finns att kika på! I mitt huvud har jag redan ägt, byggt och inrett både det ena och det andra.
 
Jag tycker att det är så roligt med massa inspiration och bilder på vad andra har åstadkommit med sina olika projekt. Idéer om vad man skulle kunna göra inne hos oss är det ingen brist på för tillfället. Sen hurvida det faktiskt blir något av det återstår att se. 
 
Detta har hur som haver resulterat i att jag tänker tvinga med mig M på ett loppisbesök inom den snaraste framtiden. Jag siktar på nästa helg. Det kan ju faktiskt visa sig vara rena guldgruvan om man ska tro människorna i artiklarna. Väl värt ett försök tycker jag nog. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Felicia

Sv: Ja, jag tycker det är roligt med minigolf. Fast jag är så dålig på det så kommer nästan alltid sist :/ Men roligt är det :P Tycker du det är kul med minigolf?

2013-08-05 @ 12:13:10
URL: http://keyi.blogg.se
Felicia

Sv: Tack! Skulle med vilja ha dom kläderna =)
Inte jag heller :P

2013-08-05 @ 15:13:57
URL: http://keyi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0