Omväxling förnöjer

Resultatet från Ikeabesöket är både jag och M riktigt nöjda med. Eftersom att jag fyller 24 snart (vart tar åren vägen egentligen?) så slutade det med att jag fick våra saker i en tidig födelsedagspresent. Jag är med andra ord en väldigt tacksam och nöjd tjej. Så jag kan passa på att tacka min svärmor och hennes sambo igen även här på bloggen, Tusen och åter tusen tack!
 
Vi kom hem med tre uppsättningar gardiner till vardagsrum och sovrum. Två par svart/vita och ett par lila. Just nya gardiner har länge varit på tapeten men de har inte varit billiga. Förutom på Ikea. Till vardagsrummet fick vi även med oss två matchande kuddar.
Tre blomkrukor som man nog skulle kunna kalla för romantiska om man ska beskriva dem följde också med. Jag har varit sugen på dessa länge så nu slog vi till. Vi valde också plastblommor till dem. Jag har egentligen aldrig gillar plastblommor men i och med att katterna älskar att äta det mesta i växtväg som jag placerar i våra fönster så det fick bli det den här gången.
 
En badrumsmatta i rött tyckte vi passade här hemma då vi oftast har röda handdukar i badrummet. Även en tvättställning fick följa med hem. För en tid sen köpte vi en tvättmaskin som vi ännu inte kunnat inviga då vi inte har haft någonstans att hänga kläderna, men nu blir det till attt tvätta!
Min svärmor kom även med förslaget att vi kunde ta deras gamla vardagsrumsbord. Visst, sa vi så nu har vi bytt vårt gamla svarta bord till ett nytt fräscht, lite större bord i vitt. Två vinställ ville de också bli av med så vi fick med oss dem också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Clara

Så snällt!

2013-08-06 @ 00:15:56
URL: http://clararingqvist.blogg%2Cse
bookofems.blogg.se

åh, gillar krukorna skarpt!!

2013-08-06 @ 09:14:50
URL: http://bookofems.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0