Surprise!

Gäsp och åter gäsp. Jag har minst sagt sovit som en kratta inatt. Det förvånade mig något då jag gick omkring och gäspade hela kvällen igår. Runt klockan 05.00 imorse kunde jag äntligen somna, om än något irriterad och fick hela fem timmar av välbehövlig sömn. Personligen så är det för lite för mig. Jag behöver åtminstone sju-åtta timmar för att vara riktigt pigg och alert. Men förhoppningsvis kan jag ta igen det inatt istället. Onekligen knepigt hur kroppen och allt tillhörande fungerar.
 
Hur som haver så bjöd gardagskvällen på bra stämning. Alla födelsedagsbarn verkade glada och nöjda över sina presenter och humöret var på topp. Trots att jag redan blivit firad och M fyller år i Juli så fick även vi med oss en present hem, nämligen en gungstol. Överraskade? Javisst! Vi är så glada och nöjda över den. Även katterna verkar glada då den redan är ockuperad av minstingen i huset.
Tidgare har den alltså stått i Brunflo där den nu tydligen bara stod i vägen så den skeppades hit istället. I och med detta har jag skaffat mig ett nytt litet projekt då den ska fixas till och bli vit istället för brun. Det tror jag kommer bli riktigt tjusigt då även bordet går i vitt samt små detaljer.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min kopp kaffe, be en bön om god sömn inatt samt peppa inför morgondagen då jag ska träffa min fina vän Josephine.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
thea

Nämen va trevligt, inte att du sovit dåligt alltså men gungstolen, vilken fin. Och säkert ännu finare när den blir vit, nu har du fått ditt projekt ju! :)
Ironiskt förresten att du sovit dåligt när vi senast igår pratade om att det blivit bättre med sömnen.. typiskt!

Sv: Nej alltså jag fattar inte, det kom så himla plötsligt på kvällen att det blev liksom irriterat i halsen.

Nu har vi faktiskt tagit en tur på stan du och jag, köpte tydligen en väska :p Haha.

2013-08-13 @ 14:10:36
URL: http://tthea.blogg.se
basebollivet.blogg.se

Fy vad jobbigt att sova så dåligt =/

Men vilken cool stol.

2013-08-13 @ 15:35:46
URL: http://basebollivet.blogg.se/
bookofems.blogg.se

sv: håller helt klart med dig D:

2013-08-13 @ 15:47:01
URL: http://bookofems.blogg.se/
thea

Sv: Ja men du hjärtans gärna, både till provsittningen och till vinet, hehe, you know me! ;)

Ja men så jäkla typiskt det där. Som sagt jag hoppas att det inte är nåt som tänker fortsätta när skolan dragit igång.

Jag har börjat gymnasiet nu, så 2006 blir det. Ska börja med 2007 nästa gång och då kan jag nog räkna med att du nämns oftare och oftare därefter :)

2013-08-13 @ 23:21:45
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0