Bra lördag

Gårdagen bjöd inte på några större ovationer. Det var dåligt väder i form av spöregn, inte helt otippat kanske. Jag tycker synd om alla som valde att gå ner på stråket ändå. Storsjöyran, som är en festival som äger rum här i Östersund varje år startar alltid med krogstråket och det inleddes alltså igår.
Min kväll var dock mysig ändå då det blev ett glas vin och ett Glee maraton tillsammans med M. Jag somnade nog runt 02.00 tiden vilket resulterade i en låååång sovmorgon för oss båda. Inte helt fel! Den kanske hjälpte mig att ta tag i disken som har legat sen igår efter vår tacosmiddag. Tanken var att jag skulle hinna med att dammsuga idag också men det kommer inte att hinnas för snart bär det av till Brunflo och födelsedagsmiddag för M's moster. Det blir nog en hel del gos också med den lilla hundvalpen som hans mormor och morfar har köpt nyligen. Himla go liten tjej!

 
Nu ska jag försöka kleta på lite smink och fortsätta att kika på ÖFK som spelar mot Falkenberg idag. Ha en fin lördag!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Julia ♥

Fin blogg! :)
kram

2013-07-20 @ 16:52:22
URL: http://thisismycoollife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0