Crybaby

Efter lite värdefull kvalitetstid nere på stan med min käraste sambo så har jag bestämt mig för att hänga ett tag i soffan med datorn på magen. Det kom en riktig störtskur förut vilket resulterade i att det blev kvavt i luften. Värmen som nu råder tillsammans med kvav luft är enligt mig aldrig trevligt. Allting blir liksom klibbigt och jag som har självlockigt hår och försöker att platta till det litegrann då och då, får fan för det då håret krullar sig som aldrig förr. Dagens i-landsproblem, men ja..
 
Ikväll ska jag och M gå upp till mina föräldrar med kissekatterna för att dom ska få äran att vara kattvakter i hela fyra dagar. Hurvida dom själva tycker att det är en ära eller inte får vara osagt. I alla fall så är grejen är så här. Jag har nästintill separationsångest. För två år sen åkte jag och M till Malaga i en vecka och jag ljuger inte när jag säger att jag grinade innan vi klev på tåget ner mot Stockholm och även ombord, av saknad. Då hade vi liksom inte ens lämnat stan..Blödig man är alltså.
 
Anledningen till att dom ska få vara hos mina föräldrar är hur som helst att vi ska tillbringa fyra dagar i Sundsvall i M's mamma och hennes sambos stuga. Riktigt mysigt så vi får hoppas att vädergudarna lyssnar på våra önskningar om fint väder! Det ska tydligen bli lite bad, grillning, mys och prat som väntar oss när vi kommer dit vilket låter väldigt trevligt i mina öron.
 
 
Pussel och Muffin ♥
 
 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0