Finally!

Så var jag redo då! Efter x antal timmar med fixande och trixande med koder och siffror hit och dit har jag äntligen fått till något som är användbart som bloggdesign. Det är ju fasen som en stor djungel av bokstäver och siffror som snurrar framför ögonen på en när man sitter och ska få till något, men se så bra det gick tillslut.

I och med att klockan har seglat iväg en hel del så tänker jag nu belöna mig med att gå och lägga mig bredvid M och läsa en stund ur boken jag nu håller på med, nämligen När Lucy Sullivan skulle gifta sig, av Marian Keys som by the way är en himla bra författare. Läs, läs och läs hennes böcker. Nu slänger jag in handduken för idag!
 
 
 


Kommentarer
thea

Men fan va trevligt hörru! Som jag har väntat och längtat efter detta :D

2013-07-19 @ 19:43:17
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0