Klick klick!

För några dagar sedan klickade jag hem två himla söta örngott till mig och M samt en tröja i färgen mintgrön. I och med att jag mest bara har svarta, vita och grå kläder så jag tänkte vara lite wild & crazy och prova något som sticker ut litegrann. Jag hoppas och ber för att den är lika fin som den ser ut på bilden. Det brukar ju kunna vara så att kläderna sitter och ser bra ut på modellen som bär dom, men sen när dom väl kommer hem i brevlådan och man testar så ser det inte alls lika bra. Det har ju hänt både en och annan gång och det är fasen alltid lika segt att ta tummen ur och skicka tillbaka dom. Keep your fingers crossed.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0