Kom tillbaka tack!

Utanför vårt fönster blåser det isiga vindar från alla håll och kanter. Att vi bor ett par meter från Storsjön kanske gör sitt till också att det är blåser kallt. Vart tog egentligen sommaren och värmen vägen?
Under tiden den vägrar visa sig far mina tankar och dagdrömmar mot Göteborgstrakterna där jag och familjen brukade ha semster i sommarstugan som ligger där. Sol, bad och allmänt mys stod oftast på schemat. Jag fascinerades också av att det mesta, såsom blommor, körsbär och jordgubbar alltid hade mognat och vuxit medan allt här hemma inte ens hade kommit halvvägs. Fina tider det! Ibland önskar man att man kunde hoppa in i sin tidsmaskin och återuppleva dessa småsaker som ändå har satt sig på näthinnan.
 
Sol, värme och bad i Alanya 2010. Bra liv.
 
Avslutar detta inlägg med att säga att det finns en himla trevlig tjej som jag har följt länge nu. Hon har inte bara en bra och intressant blogg utan kan också hjälpa till att göra headers. Hon har gjort min och hon heter Nellie. Klicker er in till henne om ni vill ha hjälp med er header eller bara känner för trevlig läsning!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0