Skincare

Nyss hemkommen från stan och min fina vän Mia.Trots att Storsjöyran är över för i år är det fortfarande ganska saftigt med folk kvar i stan. Främst från vårt grannland Norge. Men det dröjer nog inte länge förrän gatorna nästintill ekar tomma och man kan gå igenom stan på 10 minuter utan att människor framför en stannar upp så man går in i någon. Då vet man att semestrarna är slut och hösten är inom räckhåll.
 
Hur som haver så fick jag med mig två produkter från märket Dermalogica hem. En ansiktstvätt som skummar i händerna samt en fuktkräm. Då jag har väldigt fet hy och lätt får massa plitor i ansiktet så blev jag rekommenderad Dermalogicas produkter och dom har fungerat jättebra på mig. Känns väldigt fräscht i ansiktet efter användning och det stramar inte åt som med andra produkter. Dessa kostar dock några hundralappar var, men även trots det så tycker jag själv att det är det väl värt pengarna. Det ska också noteras att dom är väldigt dryga och därmed så räcker dom länge. Helt klart ett tips från mig till er!
 
 
 


Kommentarer
basebollivet.blogg.se

Deras produkter är fabulous!

2013-07-29 @ 19:07:43
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Hanna Karlsson

Hoppas den fungerar bra för dig.

2013-07-29 @ 21:34:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0