Slö söndag

Som den lilla nörd jag är så sitter jag just nu nedbäddad i soffa med täcke och hela faderullan och kikar på Sveriges fotbollsdamer som spelar kvartfinal mot Island idag. Spännande kan jag inte säga att det är då det står 4-0 till de svenska damerna, men som sagt så bor det en liten nörd inom mig som inte vill något annat än att kolla.
Senare idag hoppas jag kunna dra med mig en vän ut på en kvällspromenad. Känner att det vore himla trevligt och framförallt skönt att komma ut och andas lite frisk luft! I och med det kassa vädret på senaste tiden så har inte viljan att gå ut funnits. Överhuvudtaget.
 
Avslutar med att bjuda på lite bilder från igår när vi var ute på "landet" och firade M's moster.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Julia ♥

Åh, vad gott det ser ut!
kram ♥

2013-07-21 @ 18:08:39
URL: http://thisismycoollife.blogg.se
linah

fin blogg!

2013-07-23 @ 18:00:11
URL: http://broownskin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0