Time for some coffee

Som det ser ut just nu så levererar Östersund verkligen vädermässigt! Solen skiner och termometern som i och för sig sitter fast i direkt solsken visar faktiskt på 30 grader. Och varmare lär det förhoppningsvis bli då klockan ändå inte är så mycket ännu. Det vore ju helt underbart då jag och en studiekompis till mig tänkte ses ikväll för lite vin, eventuellt middag och sen en tur ner på stråket vid hamnen. Så håll era tummar och tår för det tänker i alla fall jag göra.
 
Alldeles snart ska jag börja min vandring ner mot staden och min vän Josse för en fika. Både hon och jag är riktiga små kaffemonster så det kommer nog bli en, två, ja kanske till och med tre koppar vardera. Då kan man ju tycka att det är tur att kopparna på fiket är ganska små. Ha en fin dag!
 
Denna fina tavla pryder vårt kök och ja, den passar ju faktiskt utmärkt där.
 
 
 
 


Kommentarer
Julia ♥

Allt bra? :)
kram ♥

2013-07-23 @ 16:56:03
URL: http://thisismycoollife.blogg.se
- Isabella Huynh

vilkenfin tavla :)

2013-07-23 @ 17:20:24
URL: http://behuy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0