Det närmar sig

Hellu!
I veckan som varit har jag och min fina vän Tove suttit och slitit vårt hår över allt som har med matte att göra. I förrgår kom hon förbi här hemma för att plugga. Sjukt trevligt och skönt att slippa sitta helt solo. Vi gjorde iordning massor med kaffe, några lussebullar och lite glögg. Riktigt mysigt och för att sammanfatta dagen så fick vi mycket gjort vilket ju alltid är en skön känsla.
 
För övrigt har ljusstakarna och annat smått och gott kommit upp här hemma. Det är så himla fint när man tittar ut genom fönstret och ser alla ljusstakar och stjärnor i folks fönster. Det trissar upp julstämningen ännu mer. Can't wait for the big day! Dessutom har det kommit snö som faktiskt ligger kvar på marken. Detta är något som enligt mig är ett måste när julen närmar sig. För x antal år sen hade vi en grön jul och det vill jag inte vara med om igen. Så tråkigt och det kändes inte ens som jul. Snarare typ höst. Så näe, vitt ska det vara.
 
 
 
 


Kommentarer
thea

Heja er pluggisar! ;)
Lättare att sätta sig och plugga om man gör det lite mysigt. Som med glögg!!!

Sv: Julpynt är amaaaaazing! Så härligt att få plocka fram allt :)

Ja jag har försökt ha utfrågning om vad folk vill ha, men får inte så mycket svar! Rackarns.

2013-12-02 @ 12:38:21
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0