The right choice

Halloj i stugorna! På senaste tiden har plikten kallat i form av plugg men nu är jag tillbaka minsann. Åtminstone till helgen för på måndag till veckan åker jag och mina roomies tillbaka till Härnösand igen. Dock bara i fyra dagar denna gången, så det gör det onekligen liiite lättare att åka iväg.
Dagen har bjudit på ett besök på bästa förskolan med världens bästa barn. Detta ilag med några från studiegruppen. Vi lekte några lekar med barnen och observerade dem samtidigt. Jag blir allvarligt alldeles varm i hjärtat när jag tänker tillbaka på dagen. Känslan när barnen ser att man kommer och springer fram och slänger sig i famnen på en är så jäkla klockren! Då vet man att det man gör är bra. Så mängder med kramar och många skratt har det blivit och jag blev ännu mer övertygad om att jag verkligen har gjort rätt val här i livet att bli förskollärare. Helt klart en jävla grym känsla!
 
Resten av kvällen blir det till att skriva lite på ett grupparbete och dricka te. Hoppas att ni har en mysig kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
thea

Känner igen den där koppen jag :))

Sv: Men va gött att du snart är färdig med allt. Skönt om man slipper stressa ihjäl dagarna innan man ska åka till Härnta.

Du det får vi absolut göra :)

2013-11-06 @ 10:34:31
URL: http://tthea.blogg.se
Erica

Härligt att känna att man gjort rätt val! :)

2013-11-07 @ 19:22:52
URL: http://faithhopelove.blogg.se
thea

Dags att komma hem nu tycker jag! :p Haha. Så vi kan gå och julklappsshoppa!

Sv: Taaack. Och jag vet att det kommer gå minst lika bra för dig på din tenta :D

2013-11-11 @ 16:48:27
URL: http://tthea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0