Bästa känslan

Bloggen har minst sagt legat på is nu några dagar. Kul dock att det faktiskt är några själar därute som är in och kikar varje dag! Denna frånvaro beror, inte helt otippat kanske, på plugg. Men nu äntligen är jag helt klar med 15-poängsuppgiften. Fint som stryk på en fredagkväll liksom. Klappar mig själv lite ödmjukt på axeln. Nej men skämt åsido, det känns sjukt skönt och jag hoppas innerligt att jag kan skramla ihop några poäng på den i alla fall. 
 
Hursom så är det hur bra som helst i övrigt. Jag känner att jag ligger i fas med skolan vilket betyder mer tid för fina familjen och mina fina vänner. Jag har på sistone känt mig som världens sämsta kompis som aldrig ids hör av sig. Jag vet ju hur det känns när man ständigt är den som får höra av sig hela tiden, så det har väl kanske inte känts helt bra. Men nu kan det som sagt äntligen bli lite ändrig på det. Det känns väldigt fint. 
Apropå ingenting så sitter jag nu och lyssnar på min bästa väns Spotifylista vid namn Back in the days. Ett riktigt hallelujah moment.
 
Detta är ju en gammal goding från 1999. Vem minns?
 
 
 
 


Kommentarer
Erica

Skönt att känna att man ligger i fas med skolan! Älskar den känslan! :-)

2013-10-19 @ 11:50:00
URL: http://faithhopelove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0